EQUIP DE FUTBOL SALA FEMENÍ FEDERAT Competició esportiva · Equips UA

Logo Competició esportiva · Equips UA   Competició esportiva · Equips UA
Competició esportiva · Equips UA

EQUIP DE FUTBOL SALA FEMENÍ FEDERAT

La Universitat d'Alacant participa en la lliga de Primera Divisió Femenina Sala D.H.F. de la Reial Federació Espanyola de Futbol.

HISTÒRIA (llegir més)

L'equip femení de futbol sala és, per la seua brillant trajectòria esportiva i el seu compromís amb els valors essencials de la UA, un referent del projecte universitari DONA I ESPORT . En aquest sentit, ha participat en diverses campanyes dins del II Pla d'Igualtat i la seua magnífica carrera ha sigut reconeguda recentment amb guardons com el Premi del Consell Social 2017 al Mèrit Esportiu Universitari, o el Premi Igualtat 2014. El seu lema, "Som dones, som esportistes, tenim aqueix poder", ha revolucionat qualsevol expectativa en el món del futbol sala al màxim nivell.

Va començar la seua marxa en 1998 en la lliga provincial i autonòmica. En Primera Divisió des de 2011 i amb la permanència com a únic repte, han aconseguit situar-se en l'elit de l'esport jugant la Copa de la Reina des de llavors, classificant-se Subcampió de Lliga 2016/17.

futbol sala femení federat
futbol sala femení federat 2
futbol sala femení federat 3
futbol sala femení federat 4

Suma Gestión Tributaria

Entitats col·laboradores

Asociación Española contra el Cáncer-Alicante contra el cáncer Café Haygón Clínica Tesla Protebaker Vectalia

Subvencions

Pino Cabrera, María Ángeles
Terrés Barcala, Lara

Informació i enllaços d'interés

La Consellería d'Educació, Recerca, Cultura i Esport , a través de la convocatòria de subvencions destinades als clubs esportius d'elit amb participació en competicions oficials internacionals o lligues de màxima categoria estatal d'esport no professional en 2019, ha concedit a l'equip de Futbol Sala Femení de la Universitat d'Alacant la subvenció de 25.409€ , per competir en la lliga de Primera Divisió Femenina Sala D.H.F de la RFEF.